~ Darek B • 2010-01-30
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Słaba wysokość oprocentowania, chyba że jest to lokata progresywna na dłuższy czs np. na rok.
Dostęp internetowy: Sam dostęp do konta, zabezpieczenia dobre, ale w każdej kwestii trzeba opłacić transakcję. Stosunkowo zbyt dużo opłat za przelewy Internetowe.. Obsługa klienta w placówce: Beznadziejna obsługa, jeśli problemy wynikają z działalności banku. Nie kompetentne osoby pracują w placówkach podrzędnych. Brak interwencji ze strony urzędnika bankowego w niejasnych sytuacjach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dosyć dobra, o ile się wie czego się oczekuje, no i oczywiście opłaty z odnowienie linii kredytowej.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo dużo, w różnych przypadkach.. Oferta kart płatniczych: Tutaj sprawa beznadziejna, Karty przysyłane są co 2 lata, /operacja płatna/ zwykłym listem. Dochodzi ja w moim przypadku do absurdalnych sytuacji, gdy stara karta jej okres ważności wygasł, tymczasem nowej karty nie dostałem przez okres UWAGA:trzy miesiące, to nie pomyłka !!!
Na dodatek, pomimo wielu e-maili korespondencyjnych z bankiem, w/w kazał mi zablokować przez Infolinie kartę, której fizycznie nie mam do dzisiejszego dnia. Pracownicy z BANKU MILLENIUM głównie Ci z Warszawy z Centrali mają w poważaniu klientów, którzy oczekują normalności i przejrzystych obowiązujących zasad, zasłaniają się swoim regulaminem, a nie rzecziwistością jaka zaistniała..
24505