Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Słaba wysokość oprocentowania, chyba że jest to lokata progresywna na dłuższy czs np. na rok. Dostęp internetowy: Sam dostęp do konta, zabezpieczenia dobre, ale w każdej kwestii trzeba opłacić transakcję. Stosunkowo zbyt dużo opłat za przelewy Internetowe.. Obsługa klienta w placówce: Beznadziejna obsługa, jeśli problemy wynikają z działalności banku. Nie kompetentne osoby pracują w placówkach podrzędnych. Brak interwencji ze strony urzędnika bankowego w niejasnych sytuacjach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dosyć dobra, o ile się wie czego się oczekuje, no i oczywiście opłaty z odnowienie linii kredytowej.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo dużo, w różnych przypadkach.. Oferta kart płatniczych: Tutaj sprawa beznadziejna, Karty przysyłane są co 2 lata, /operacja płatna/ zwykłym listem. Dochodzi ja w moim przypadku do absurdalnych sytuacji, gdy stara karta jej okres ważności wygasł, tymczasem nowej karty nie dostałem przez okres UWAGA:trzy miesiące, to nie pomyłka !!! Na dodatek, pomimo wielu e-maili korespondencyjnych z bankiem, w/w kazał mi zablokować przez Infolinie kartę, której fizycznie nie mam do dzisiejszego dnia. Pracownicy z BANKU MILLENIUM głównie Ci z Warszawy z Centrali mają w poważaniu klientów, którzy oczekują normalności i przejrzystych obowiązujących zasad, zasłaniają się swoim regulaminem, a nie rzecziwistością jaka zaistniała..