Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Beznadziejny, strasznie przeladowana strona , dziala powoli a poza tym po godzinie 22 nie ma mozliwosci zrobienia zadnej transakcji do 6 rano dnia nastepnego.Paranoja.Po co mi dostep internetowy jak nie moge nic zrobi. Obsługa klienta w placówce: Placowka w Wolominie cec***************e zupelna niekompetencja.Osoby tam pracujace sa niedoinformowane i nie chce im sie nawet skorzystac z informacji jakie otrzymuja od klientow zeby skonsultowac sie z infolinia w celu ustalenia co trzeba zrobic.Nie mozna nic zalatwic przez telefon ani internetowo.Wielokrotne wizyty tez nie przynosza skutku. Zlikwidowalem konto po kilku latach bezsensownej udreki.