Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Moje najgorsze doświadczenie, to konto prywatne w banku Millennium. Bank w piątek popołudniu (wcześniej tego dnia miałam dostęp do konta) zamknął moje konto bez podania przyczyny. Czyli zostałam bez dostępu do własnych środków. Nikt o niczym mnie nie poinformował, nikt o nic nie zapytał - choć posiadają i mój telefon i adres mailowy. Dowiedziałam się o tym chcąc jechać z chorym dzieckiem na pogotowie, po prostu nie mogłam wypłacić pieniędzy, poinformowano mnie, że nie mam dostępu do konta, właściwie konto nie istnieje, a cokolwiek dowiedzieć się i zrobić mogę najwcześniej w poniedziałek. Jestem wstrząśnięta, nikt wśród moich znajomych nie spotkał się z taką sytuacją.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Adrian  •  2017-08-09
Wczoraj miałem to samo. Popołudniu wpłaciłem pieniądze na konto a wieczorem nie mogłem się zalogować. Pan na infolinii powiedział że millekod który mu podaję nie istnieje. Jeśli nie ma mnie w bazie klientów to znaczy ze kasa przepadła?? Bo niby komu mieli by zwrócić pieniądze.
dodaj komentarz +