~ jakub • 2015-02-17
Ocena:
Po zamianie Dobrego konta na 360 dostałem informacje Uprzejmie informujemy, że po zamknięciu rachunku Dobre konto w systemie Banku, środki przekazywane na ten rachunek są zwracane do nadawcy z informacją, że rachunek jest zamknięty . Co to za bank który odsyła pieniądze klienta który z tego powodu może mieć bardzo dużo kłopotów i bank który nie potrafi zapewnić normalnego korzystania z usług bankowych po zmianie konta . Po co zmieniałem konto jak i wielu innych żeby się teraz denerwować z wyjaśnianiem sytuacji odesłanych pieniędzy i informowaniem przelewających pieniądze . Wysłałem pismo skierowane do Prezesa Rady Nadzorczej na ten temat dla mnie kuriozalnej sytuacji i na temat pracy pracowników w oddziale . Odpowiedziała jakaś specjalistka . Jakaś nowo moda w Bankach i w Banku Millennium nie odpowiada Prezes tylko pracownicy oceniają sobie sami swoją pracę i sprawność pracy banku . Odpowiedz , wszystko jest OK
12849