Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank najgorszy pod każdym względem. Miałam problemy przy założeniu konta. Konto okazało się kompletnie niefunkcjonalne i nie służy klientowi a jest maszynką do ściągania pieniędzy od klienta. Przy próbie korzystania z innych produktów Banku również problemy. Pracownicy banku kłamią i naciągają klientów. Każde działanie klienta kwitowane jest prośbą o wizytę w oddziale. Poza oddziałem praktycznie niewiele można zrobić. A w oddziałach niekompetentni ludzie którzy na większość pytań klienta odpowiadają "nie wiem". Sposób traktowania klienta tragiczny. Dałam temu bankowi trzy szanse ale nie da się. Dla własnego spokoju zrezygnuję z ich usług.