Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: . Obsługa klienta w placówce: Ku przestrodze. Konto w Państwa banku posiadam od 1999r. ale to jak zostałem potraktowany w dniu 03.12.2012r przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Około godziny 16:00 podjechałem na stację paliw ?BP? gdzie zatankowałem 40L paliwa na sumę 230 pln. I jakie było moje zdumienie że pomimo posiadanych środków na koncie nie mogłem zapłacić kartą płatniczą za zatankowane paliwo. Kierownik stacji potraktował mnie jak przestępcę i wezwał policję. WSTYD oraz stres i nerwy jakiego doświadczyłem podczas tłumaczenia się że nie jestem PRZESTĘPCĄ który chce wyłudzić paliwo i że nie mam pojęcia co się stało bo posiadam środki na koncie nie życzę najgorszemu wrogowi. Dopiero po kontakcie telefonicznym (rozmowa trwała 11minut i 21 sekund co naraziło mnie na dodatkowe koszty)z bankiem dowiedziałem się że bank bez mojej wiedzy ograniczył MI czyli WŁAŚCICIELOWI konta dostęp do własnych środków o czym nie raczył mnie poinformować, ale smsy reklamujące usługi banku na które nigdy nie wyraziłem zgody przysyła z ?uporem maniaka? po trzy w miesiącu. W eskorcie policji jak przestępca zostałem dowieziony do banku w celu wypłacenia własnych pieniędzy. Chciałbym żeby ta osoba która bez mojej wiedzy i zgody ograniczyła mi dostęp do własnych środków została potraktowana w ten sam sposób. To nie jest pierwsza sytuacja w której ze strony banku zostałem potraktowany jak ?zło konieczne?. W czerwcu tego roku po raz kolejny zostałem bez środków płatniczych bo moja stara karta straciła ważność zaś nowa karta płatnicza ?wyparowała? zamiast zostać wysłana pod adres do korespondencji który został podany pracownikowi w placówce przy ul. 28 czerwca 1956r. w Poznaniu. Pan zarzekał się że karta na pewno zostanie wysłana pod wskazany adres. Jak się łatwo domyśleć tak się nie stało. Znowu zostałem ZMUSZONY udać się do banku celem POSZUKIWANIA GDZIE JEST MOJA KARTA I DLACZEGO DO MNIE NIE DOTARŁA. Jak się okazało WINA jak zwykle leżała po stronie banku(bo pracownik wspomnianej wcześniej placówki nie wykonał wszystkich czynności i nie zmienił danych w zakładce obsługi kart). Wielokrotnie przy próbach dokonania transakcji płatniczych przez stronę internetową wyskakiwał ?błąd? który uniemożliwiał dokończenie operacji. W przypadkach kiedy łączyłem się za pomocą ?pakietowej transmisji danych? narażało mnie to na dodatkowe koszty na co bank pozostawał głuchy. Jeszcze innym razem o tym że miedzy godziną 00:00 ? 01:00 jest księgowanie w banku transakcji i w tym czasie nie można dokonać żadnych płatności kartą dowiedziałem się również na stacji paliw po zatankowaniu do pełna. Moje szczęście że wtedy pracownica była bardziej wyrozumiała i wyraziła zgodę na dowiezienie gotówki w ciągu dnia. Czy tak ma wyglądać funkcjonowanie nowoczesnego banku? Dla mnie sytuacje które mnie spotkały są nie do pomyślenia. Przez to jak jestem traktowany w ?Credit Agricole? wszystkim znajomym będę odradzał ten bank. .