~ ania • 2015-01-21
Ocena:
ja niestety mam złe doświadczenia z tym bankiem, pierwsza sytuacja, którą bardzo źle wspominam miała miejsce kiedy poszłam z mężem tylko zapytać jaka byłaby rata kredytu w tym banku. Szanowna Pani poinformowała mnie, że aby podać mi kwotę musi wprowadzić do systemu wniosek kredytowy. Jak nas poinformowano musieliśmy się na to zgodzić. Pani wprowadziła, wyliczyła i podała nam ratę, która w porównaniu z innymi bankami była bardzo wysoka, więc podziękowaliśmy. Szanowna Pani jednak nie skasowała tego wniosku co skutkowało tym, że w innym banku nie dostaliśmy już kredytu, bo zablokowała nam tym zdolność kredytową, a kwota nie była niska. Poinformowała nas o tym Pani z innego banku, w którym zdecydowaliśmy się wziąć kredyt. Niestety Credit Agricole był już zamknięty. Musiałam pofatygować się tam następnego dopiero dnia co spowodowało to, że przepadła mi bardzo ważna dla mnie, atrakcyjna oferta zakupu pewnej rzeczy. Jak się okazało Pani w Credit Agricole nie skasowała wniosku jak już wcześniej wspomniałam. Nie potrafiła mi także odpowiedzieć na pytanie dlaczego. Moim zdaniem chciała zaklepać sobie klienta, gdybyśmy jednak wrócili. Kredyt byłby na jej konto i miała doliczone do swojego planu sprzedażowego. Zrobiła tak mimo, że podziękowaliśmy mówić, że zbyt wysoka rata. Kolejna sytuacja miała miejsce przed chwilą. Wzięłam sprzęt w Media Markt na raty, które są w Credit Agricole. Koszt karty miał wynieść zł na rok. Teraz okazało się, że bank zerwał umowę z Media i zaczął mi naliczać koszt prowadzenia konta, ponieważ karta kredytowa przekształciła się w rachunek w karcie kredytowej czy coś takiego. 7 zł miesięcznie co daje koszt już nie 40 zł, ale 84 zł. Tak się naciąga klientów. Nie moja wina, ze zerwali umowę, ja podpisywałam i godziłam się na inny koszt. Dwa razy miałam do czynienia z tym bankiem i oba razy nie są pozytywne. Zdecydowanie nie polecam.
12591