Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zablokowali mi konto mimo że wpisywałem poprawne dane. Dzwoniłem pod ich infolinię to powiedzieli mi że odblokować się nie da bo trzeba znać jakiś telekod. Tego telekodu nie dostałem przy umowie i nawet jeśli po peselu chcieli by mi go przypomnieć to takiej możliwości neima. Trzeba więc się udać osobiscie do banku aby to zrobili. :/

Komentarze (4)

użytkownik
~ Mikołaj  •  2014-10-01
TELEKOD to inaczej KOD DOSTĘPU DO KONTA. Czyli jak kto woli 6\'cio cyfrowy pin. Trzeba być d*****m żeby tego nie wiedzieć. Jeśli się go zapomni jedyną opcją jest przyjście do oddziału i jego zmiana. Pracownik informuje o tym w trakcie zakładania konta.
użytkownik
~ Colato  •  2014-10-06
Nieprawda, bo mBank, Getibank, PKO BP potrafią nadać nowy telekod telefonicznie i w sposób bezpieczny,a by można było bez ruszania się od telefonu przywrócić wszystkie funkcjonalności bankowości internetowej. Wiem ,bo co rusz to robię:)
użytkownik
~ klientka CA  •  2014-10-20
Witaj, Jeżeli wpisałeś poprawnie dane, nie ma możliwości blokady. A po za tym telekod jest zawsze nadawany przez klienta w tym banku przy zakładaniu konta - to 6 cyfr wymyślone przez Ciebie w dniu zakładania konta.
użytkownik
~ Mariusz Susfał  •  2019-07-14
Kontakt z konsultantem w Credit Agricole graniczy z cudem. Mój rekord to 4 godziny wielu połączeń. Doradca w placówce wie tylko ja zawrzeć umowę, w której popełni wiele błędów. Wniosek o przeniesienie przelewów z tytułu wynagrodzenia po 10 dniach jeszcze nie dotarł do zakładu pracy. Było zagrożenie niewypłacenia premii z promocji w wys. 300 zł z powodu niezapewnienia wpływu na konto w Ca. Udzielane są nieprawdziwe informacje, np na temat programu poleceń. Telekod jednorazowy zostaje Ci wygenerowany, ale sms z nim nie dotrze do Ciebie. Jak po 40 dniach walki o telekod odniosłem sukces to teraz nie wiem co z nim zrobić. Niema nigdzie wiadomości na ten temat. Jak błędnie wpisana w dokumentację odpowiedź na pytanie identyfikacyjne. Jeszcze wiele innych niedociągnięć można wymienić w trakcie zawierania umowy. Wypłaty z bankomatów są płatne przez pierwszy miesiąc. Później nie wiem bo strach korzystać z bankomatu. Reklamacje uznają to jedyny plus z w działalności banku jak do tej pory. Ten bank to jedna wielka katastrofa Może uda mi się zgarnąć premie z promocji i uciekam jak najdalej od Credit Agricole.
dodaj komentarz +