AXA DIRECT

Adres siedziby:
Avanssur S.A. Oddział w Polsce (AXA DIRECT)

ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Infolinia AXA Direct:
22 599 9522

(183 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

183 Opinie

użytkownik
Ocena:
Od tygodnia usiłuję zgłosić u nich szkodę komunikacyjną. Średni czas dodzwonienia się na podany nr to 25 minut (czas fluktuuje w granicach 15-40 minut). Gdy już uda się uzyskać połączenie, nie można jednak zarejestrować szkody, gdyż podany nr to tylko call center (1 osobowe, wnosząc po czasie oczekiwania na połączenie ;)). Przekazuje ono zgłoszenie do działu likwidacji szkód, które ma oddzwonić do klienta. Jednak nie oddzwania. Mimo, kilkukrotnych już ponagleń a nawet zgłoszenia reklamacji na standard obsługi klienta. Generalnie totalna porażka. Należy omijać tą firmę szerokim łukiem. Nie spotkałem się chyba jeszcze wcześniej z tak fatalną obsługą klienta, w ogóle.

Komentarze (1)

użytkownik
~ wiktor  •  2014-01-03
Mam dokładnie to samo. Nie można się dodzwonić na infolinię. Można za to na stronie za pomocą formularza zamówić rozmowę, ale oczywiście nikt nie oddzwania. Na maile też nie odpisują (czekam ponad tydzień i pewnie się nie doczekam). Dziś mijają 2 tygodnie od momentu pojawienia się szkody, a ja nie mogę jej zgłosić! To jakaś paranoja. Ta firma powinna dostać za to bardzo wysokie kary finansowe.
dodaj komentarz +