~ RadekJ • 2012-09-24
Ocena:
Nr szkody 12.0014793 z dnia28.06.2012. Miałem ubezpieczone szyby. No i co. Na początku wszystko szło dobrze. Zgłoszenie( pękła mi przednia szyba), skierowanie w Bydgoszczy do firmy NordGlass na wymianę i co!!!! Pan z Nord zrobił zdjęcia i po 2 godzinach siedzenia stwierdził , że na szybie nie ma widocznego punktowego uszkodzenia od kamienia i że wysyła zdjęcia do ubezpieczyciela. ( Gdybym wiedział cegła prosto w szybę! ) No ale co tam. Myślę sobie przecież specjalnie ubezpieczyłem szyby więc to pewnie tylko taka procedura.No i się zaczęło. Kolejna godzina czekania. Trzy próby dodzwonienia się z komórki ( jeżeli ktoś połączy się przed upływem 20 ; 25 minut wypłacam nagrodę! ) Ostatecznie brak zgody na wymianę szyby. A powód!!! Szyba pękła nie z przyczyn zewnętrznych.A z jakich mogła pęknąć? Oczywiście nie podają w takim razie z jakich przyczyn pękła. Samochód mam bezkolizyjny!!! Nawet gdyby pękła od słońca to chyba to także jest przyczyna zewnętrzna. I tak już zostało . Jeszcze oczywiście wymiana kilku pism gdzie AXA nigdy nie dotrzymuje terminu odpowiedzi!!! Tak trwało to prawie do końca Września. Ciekawe , że jak pojedzie się indywidualnie na wymianę szyby do NORDGLASS to kosztuje to ok 600 zł. a koszt takiej samej wymiany z ubezpieczenia z 10 % udziałem w Nordglass kosztuje już ponad 800 zł. !!! Sprawdzałem telefonicznie. ZMIENIAM UBEZPIECZYCIELA. . Firma AXA to zwykli złodzieje tak jak AMBER GOLD i firma NORDGLASS nie jest lepsza!!!!
6141