AXA DIRECT

Adres siedziby:
Avanssur S.A. Oddział w Polsce (AXA DIRECT)

ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Infolinia AXA Direct:
22 599 9522

(183 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

183 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nr szkody 12.0014793 z dnia28.06.2012. Miałem ubezpieczone szyby. No i co. Na początku wszystko szło dobrze. Zgłoszenie( pękła mi przednia szyba), skierowanie w Bydgoszczy do firmy NordGlass na wymianę i co!!!! Pan z Nord zrobił zdjęcia i po 2 godzinach siedzenia stwierdził , że na szybie nie ma widocznego punktowego uszkodzenia od kamienia i że wysyła zdjęcia do ubezpieczyciela. ( Gdybym wiedział cegła prosto w szybę! ) No ale co tam. Myślę sobie przecież specjalnie ubezpieczyłem szyby więc to pewnie tylko taka procedura.No i się zaczęło. Kolejna godzina czekania. Trzy próby dodzwonienia się z komórki ( jeżeli ktoś połączy się przed upływem 20 ; 25 minut wypłacam nagrodę! ) Ostatecznie brak zgody na wymianę szyby. A powód!!! Szyba pękła nie z przyczyn zewnętrznych.A z jakich mogła pęknąć? Oczywiście nie podają w takim razie z jakich przyczyn pękła. Samochód mam bezkolizyjny!!! Nawet gdyby pękła od słońca to chyba to także jest przyczyna zewnętrzna. I tak już zostało . Jeszcze oczywiście wymiana kilku pism gdzie AXA nigdy nie dotrzymuje terminu odpowiedzi!!! Tak trwało to prawie do końca Września. Ciekawe , że jak pojedzie się indywidualnie na wymianę szyby do NORDGLASS to kosztuje to ok 600 zł. a koszt takiej samej wymiany z ubezpieczenia z 10 % udziałem w Nordglass kosztuje już ponad 800 zł. !!! Sprawdzałem telefonicznie. ZMIENIAM UBEZPIECZYCIELA. . Firma AXA to zwykli złodzieje tak jak AMBER GOLD i firma NORDGLASS nie jest lepsza!!!!