~ Jędrzej • 2018-03-07
Ocena:
Dzień dobry,
najgorsza firma ubezpieczeniowa OC z jaką miałem w swojej przeszło dziesięcio letniej historii do czynienia.
Dużo by pisać dlatego napiszę tylko o samym, żenującym kontakcie z AXA, pomijając już ich praktyki.
Konatakt ze strony AXA dosłownie zerowy - zero odpowiedzi na jakiekolwiek emaile, zero kontaktu telefonicznego. Próbowałem się kilkakrotnie dodzwonić na nr 22 599 95 22, czekając po pokoło 10 minut za każdym razem bezskutecznie. Prośba o oddzwonienie (opcja na stronie AXA) - bezskutecznie. Dopiero jak wpadłem na pomysł, żeby obliczyć nową składkę na fiktywny samochód i poczekać aż AXA mi zadzwoni (tak, wtedy dzwonią odrazu :) ) przedstawiłem swoją sprawę i dwa razy byłem przełanczany do odpowiedniej osoby w odpowiednim dziale.
Ich praktyki oraz kontakt skutecznie odradził mnie od tej ubezpieczalni i wej osobie na pewno stracili klienta. Życzę panstwu, którzy to czytacie lepsze doświadczenia z AXA, ale sczerze odradzam - szkoda na nich czasu, nerwów i w ostateczności także straconych pieniędzy.
Pozdrawiam
Jędrzej
32379