Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
większość negatywnych opinii wynika z nieczytania tego co sie podpisuje. Jak sie jest motłochem to nalezaloby sobie wystawic zla opinie a nie bankowi. Kazda zmiana regulaminu, oprocentowania, oplat jest oficjalnie (i trudnie nie zauwazyc bo wielkimi literami) wyswietlana w bankowosci elektronicznej. Jak ktos zaklada konto tylko po to zeby je miec a pozniej z niego nie korzysta to niech cierpi, gdyby sie logowal to by wiedzial co sie w banku zmienia. Generalnie Polscy nie czytaja tego co podpisuja a pozniej maja wielkie ALE! mam tak samo konto w alior banku i jakos jestem swiadoma tego co place, bo przeczytalam co podpisuje (a jak mi sie nie podobalo to moglam nie podpisac - proste!).

Komentarze (2)

użytkownik
~ Wykiwany  •  2013-04-11
Wszystko ładnie pięknie tylko jedno ale, podpisując umowę nie było że zakładając konto po dwóch latach zmienią oprocentowanie lokaty nocnej jak nachapali się klientów to zmniejszyli o 50% oprocentowanie nocnej lokaty nie będę trzymał u nich swojej kasy
użytkownik
~ tedw  •  2013-04-18
To nie zawsze jest prawda, bo ja czytam wiadomości na internecie ale mnie oskubali na koncie mimo, ze nie dostałem zadnej wiadomości o zmianie oplat. Mojego kolege straszyli sadem, jak nie zapłaci zaleglej opłaty(MIAL ZEROWE KONTO) za kilka miesięcy twierdzac, ze przeslali informacje o zmianie na jego email a on nawet nie ma komputera nie mowiac o internecie.
dodaj komentarz +