Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo wielki minus, dodzwonić się na infolinię wręcz graniczy z cudem. Ja staram się tego dokonać od prawie 3 godzin i ciągle słyszę tylko informację że wszyscy konsultanci są zajęci. Założyłem kiedyś dawno temu u nich konto skuszony reklamą u mojego operatora telefonicznego, niestety na samo dojście karty do konta czekałem ponad 2 miesiące, nie licząc o tym że nie mam do niej nadal kodu PIN. Aby aktywować usługi bankowości elektronicznej muszę jechać do oddziału, a żeby tego dokonać musiałbym wziąć wolne z pracy, jednak Pani z obsługi klienta nie pojmuje dlaczego nie chcę korzystać z tego konta. Dzisiaj dostałem NOTĘ o tym że jestem im winny jakieś pieniądze chociaż nie jest napisane za co, w dodatku opłata za wysyłkę 40 zł??? Chyba te pisma z bieguna wysyłają!!! Ogólnie bank ma jakieś dziwne przepisy wewnętrzne nijak odnoszące się do naszego prawa. Informację o tym że wprowadzono jakieś opłaty za konta osobiste w banku podobno wysyłano drogą mailową lub poprzez pocztę, lecz nie przypominam sobie takiej informacji. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług