Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, gdyż moim zdaniem jest nieuczciwy wobec klientów. Brałam kredyt na zakup ratalny, który po trzech tygodniach spłaciłam w całości. Pracownik banku zadzwonił do mnie, że do zamknięcia brakuje kwoty ..........(ponad 10 zł), którą tego samego dnia wpłaciłam na ich konto, będąc przekonana, że data zaksięgowania wpłaty przez Alior będzie datą zamknięcia kredytu. Jakież było moje zdziwnienie, gdy po dwóch tygodniach od wpłaty (zaniepokojona brakieminformacji od banku o zamknięciu kredytu) zadzwoniłam do Alior z pytaniem czy mam już zamknięty kredyt i usłyszałam, ze konto jest nadal aktywne i narosły mi jeszcze jakieś odsetki w kwocie ponad dwadzieścia złoty. Pani tłumaczyła, ze odsetki rosną dalej, bo konto jest aktywne, gdyż nie powiadomiłam banku telefonicznie o decyzji zamknięcia. Pytam się to po co ja wpłacałam, tę kwotę którą mi wskazali, że brakuje jej do zamknięcia kredytu? W znanych mi bankach kredyt zostaje zamknięty z datą zaksięgowania całkowitej wpłaty. "Wyższa kultura bankowości" zobowiązuje klienta do rzetelnej informacji klienta. Będę omijać tan bank szerokim łukiem.