Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Popieram Pani opinie ,Bank swietnie sie reklamuje w telewizji a w rzeczywistosci pracownicy niekompetentni,celowo przedluzaja co dwa tygodnie podajac to nowe dokumenty,ktore nalezy zalatwic.Od marca do czerwca nie otrzymalam zadnej odpowiedzi na kredyt konsolidacyjny.Pod zastaw dzialka - ziemia w atrakcyjnej miejscowosci.Wyceniona przez rzeczoznawce - niestety musial jechac pracownik i obejrzec ziemie - smieszne ale prawdziwe.Od marca do czerwca mnie zwodzono i w koncu zrezygnowalam , wycofalam papiery.Poszlam do innego banku ,ktory na poczatku powiedzial,jakie dokumenty nalezy dostarczyc a nie jak w Alior Banku co dwa tygodnie przypominalo im sie o nowych dokumentach.Malo tego czesc z tych dokumentow jest juz nie wazna i ciekawa jestem ,kto mi zwroci pieniadze.NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU.Dla mnie to jest nieuczciwy Bank,ktory bawi sie ludzmi i ich pieniedzmi.Wlasnie zamierzam napisac skarge do samego prezesa i powiadomic nadzor bankowy.