Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niestety jako doświadczony człowiek , dałem się zrobić w balona przez pracownika oddziału banku w Poznaniu ul. Głogowska 84 . Pan manager d/s kont firmowych wmówił mi ciemnotę , że przez pierwszy miesiąc konto będzie prowadzone przez bank darmowo . Nie minęły trzy dni - nawet nie uruchomiłem konta - a działa windykacji witał mnie gorącymi telefonami każdego dnia kilkanaście razy . Zdecydowałem się , że zamknę rachunek i tu zaczęły się schody !!! Pan z oddziału od kilku tygodni nie ma czasu aby umówić się na spotkanie . Otrzymałem informacje , że będę mógł dokonać w/w czynności na infolinii , ale niestety Pani z infolinii powiedziała , że nie dokona w/w czynności , że musze udać się do oddziału . A tam Pan z oddziału [Moderacja] , nie ma czasu od kilku tygodni aby umówić się na spotkanie !!! Wniosek - nie otwierajcie tam rachunków . Bank działa nie uczciwie . Koszty prowadzenia rachunku , opłaty za prowadzenie , opłaty za usługi to jest kosmos . jest naprawdę wiele innych banków , które są godne polecenia . Ten bank na pewno jest niegodny polecenia .