Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank wydzwaniania często do mnie, najpierw leci melodyjka, że mam czekać aż, któryś pracownik będzie miał czas odebrać, nie dość, że trzeba czekać to czasem samo się rozłączy. Najgorsze jednak to, że pracownik żąda weryfikacji pytając o dane wrażliwe, a sam na prośbę, by wcześniej jakoś zweryfikował, że naprawdę jest pracownikiem banku odmawia. Według mnie taka procedura świadczy o braku szacunku do klienta, a samo żądanie danych jest absurdem, skoro to bank dzwoni do użytkownika, a nie odwrotnie. Ja rozumiem jakąś weryfikację, gdy klient poprosi o jakąś zmianę itp., ale żądanie weryfikacji w celu samej rozmowy jest totalnym ABSURDEM. Druga sprawa bankowość internetową nie wiem dlaczego mam po angielsku i nie widać nigdzie żadnych opcji by to zmienić, napisałem w tej sprawie wiadomość do banku chyba parę tygodni temu i nikt do tej pory nie odpowiedział, mimo ponowienia pytania.