Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Masakra...niestety spóźniłam się z płatnością raty o dwa dni ( rata 34 zł....towar na 20 rat)....zadzwoniła pani z windykacji to było ponad rok temu. Poinformowała o odsetkach (27groszy), racie spłaciłam tą niebagatelną kwotę zaraz po telefonie...pozostałe 19 spłacałam przed terminem. Mimo to jestem nierzetelnym klientem i nic już u nich na raty dostać nie mogę. Niestety w wielu miejscach ich raty są jedyną opcją a ja jak widzę Alior to mi się niedobrze robi. Rachunki, raty płacę , w żadnym bik ani bid nie jestem to niech się odczepią również z propozycjami mailowymi,,,,telefonicznymi ...zero kultury bankowości

Komentarze (2)

użytkownik
~ AB  •  2019-09-25
Jest to bank , gdzie poziom arogancji nie zna żadnych granic.
użytkownik
~ Iwona  •  2019-10-23
Bo przykład arogancji idzie z góry. [Moderacja]
dodaj komentarz +