Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich NIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z "USLUG" TEGO BANKU!!! Alior oferiuje karte platnicza w 152 walutach. Kiedy tylko wyjedziesz za granice , pierwsze co cie spotka, to blokada konta. Przy probie odblokowania poza danymi demograficznymi musisz zdac egzamin z bankowosci i znac perfekcyjnie oferowane uslugi. Nawet jesli z nich nie korzystasz. To powoduje, ze nie odblokuja ci konta i pozostaniesz za granica bez pieniedzy i mozliwosci odblokowania konta z zagranicy! Przy kradziezy telefonu lub utracie lacznosci telefonicznej takze pozostajesz bez pieniedzy i bez mozliwosci zmiany numeru telefonu z miejsca, w ktorym sie znajdujesz! Musisz wrocic do kraju, zeby to zalatwic. Na infolinni pracuja roboty a nie ludzie, nikt ci nie pomoze, poniewaz oni tam sa zeby ochronic twoje pieniadze w swoim banku przedm toba a nie umozliwisc ci ich wykorzystanie dla siebie. Od pierwszego dnia do ostatniego wiesz, ze jestes ich zakladnikiem a nie klientem. To bylo najgorsze doswiadczenie bankowe jakie kiedykolwiek mialem!