Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam. Jestem klientem tego banku od samego poczatku jego wejscia na nasz rynek. jak dotad nie mam zadnych klopotow. W placowce czasami trzeba chwile poczekac na obsluzenie ale gdzie nie trzeba, Obsluga jest zawsze mila i dobrze informuje o produktach a nawet o haczykach. sama obsluga konta internetowego bez problematyczna i intuicyjna. zalatwienie sprawy przez infolinie nie nastrecza zadnych problemow. Oplaty sa do przyjecia jak na wysoki poziom swiadczonej uslugi podstawowej jak i rowniez uslug dodatkowych. Nie ma bankow idealnych ale mysle ze Alior naprawde zasluzyl na duzy poytyw.Mam nadzieje, ze nie zmieni sie nic w banku i ze nadal bede tak zadowolony jak teraz.