Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank pobiera opłatę 5 zł za samo sprawdzenie salda w bankomacie (!). Niskie oprocentowanie lokat, sensowniejsze oferty tylko na nowe środki i krótki czas. Do tego uciążliwe telefony z ofertami. Kiedy odpowiedziałam że nie jestem zainteresowana oferowanym ubezpieczeniem i nie mam czasu na rozmowę ponieważ jestem w pracy konsultantka nadal nalegała na przedstawienie oferty w zw. z czym zgodziłam się na kontakt po godzinie 17. Jakież było moje zdziwienie gdy obudził mnie telefon z banku w sobotę rano. Konsultantka radośnie wyjaśniła że system automatycznie wybrał połączenie ponieważ nie odbierałam po 17 w tygodniu (kłamstwo, nikt do mnie nie dzwonił bo pewnie też pracują do 17). Bank ma gdzieś to że jest weekend a klient nie prosił o kontakt. Zablokowałam numer i mam spokój, niesmak pozostał.