Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Alior BANK od 4 lat i z zażenowaniem obserwuję jak jak jakość obsługi klienta i oferta \"schodzi na psy\". OD MIESIĄCA czuję się nie jak klient instytucji, która bądź co bądź zarabia na mnie ( KONTO BIZNESOWE I PRYWATNE), ale jak pacjent NFZ kt zabiega o wizytę u specjalisty. MÓWIĘ KONKRETNIE O GŁÓWNYM ODDZIALE W ŁODZI na ul. PIOTRKOWSKIEJ. Opiekun klienta biznesowego odwołuje kilkakrotnie spotkania, nie oddzwania, mówiąc krótko w nosie ma klienta. Nadmienię, że od 4 lat pierwszy raz potrzebowałam tego kontaktu. P DYREKTOR tego oddziału [Moderacja] widać ma nie wpływu na pracę swoich podwładnych pomimo interwencji u niej, nic się nie zmieniło. NOSZĘ SIĘ Z ZAMIAREM ZAMKNIĘCIA KONT I ZAKOŃCZENIA WSPÓŁPRACY Z ALIOR BANKIEM- ciekawa jestem czy to ja mam takiego pecha, czy \"ryba gnije już od głowy\" i z desperacji wybiera się słabych menagerów na stanowiska zarządcze. \r\n