Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten nowy system transakcyjny to masakra. Nieczytelny, nielogiczny. Nie można generowac historii kart kredytowej za konkretny okres(w dniach), tylko w cyklu miesięcznym. System wprowadzania przelewow do późniejszej akceptacji - dramat. Nic nie dziala jak powinno. Czego się czlowiek nie dotknie cos jest nie tak. Dedykowany doradca to smiech na sali. Mimo ze zglaszam od x-czasu problemy żaden nie zostal rozwiązany. Pomoc doradcy=odsyła na infolinię gdzie czeka się w nieskończoność. Gdybym mogla dałabym aliorowi -(minus) 5 gwiazdek