Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nowy system bankowości internetowej to totalne dno. Wzywam do pozwu zbiorowego wszystkich niezadowolonych klientów, którzy stracili pieniądze, przez wady tego systemu. Po raz dziesiąty w ciągu miesiąca moje konto zostało zablokowane, mimo że wpisywałem poprawne hasło, za każdym razem musiałem ustalać nowe i za każdym razem gdy próbowałem się zalogować blokowano mi dostęp. Póki byłem w Polsce mogłem się połączyć z konsultantem i zrestartować hasło. Teraz jestem za granicą i mogę się połączyć z automatem, sztucznym SI i ewentualnie dowiedzieć się o kosztach mojego kredytu. Mam kilka rachunków w tym banku, ale walutowy jest pusty i nie mogę przelać pieniędzy. Jestem ponad 2000 km od domu i nie mam środków na życie, mimo, że je mam. Wiąże się to z tym, że nie mogę wykonywać pracy i tracę pieniądze. Zbieram chętnych do pozwu zbiorowego o odszkodowanie z tytułu poniesionych strat majątkowych z powodu winy banku.\ [Moderacja]