Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z Aliorem mam do czynienia od lat i choć miałem już konta chyba wszędzie to powiem tak Alior to dno. A to dowody: Właśnie przed chwilą próbowałem się kilka razy zalogować i zamiast zalogować ich system 'życzy mi udanego dnia po' wylogowaniu. Zdarzało mi się widywać zduplikowane przelewy w wyciągach, któe potem znikały. Podpisuje się z nimi umowęna darmowe konto bez opłat za prowadzenie i za np za pół roku opłąty zaczynają być pobierane. IDzie człowiek do tego banku i przerabia konto na takie, które wszyscy zapewniają, że jest bez opłat miesięcznych i jeb za kilka miesięcy to samo - kilka miesięcy darmo a potem nagle opłąty pobierają - przerabiałem 3 razy. Obsługa jest pięnie ubrana ale nie wiem czemu patrzą na ciebie jak na złodzieja pieniędzy z włąsnego konta, 10 dowodów tożsamości trzeba podać. Najprostsze operacje w placóce wymagają przyjścia jakiegoś managera, który musi machnąć swoim identyfikatorem 'by działało' itp. Mam u nich konto tylko dlatego, że muszę.