Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zostałem przejęty do AB z BPH w marcu 2017. Problemy zaczęły się dwa lata później czyli ostatnio. Korporacyjni mędrcy dokonali zwrotu 0,5 % z cyklu karty kredytowej zamiast od całości to z części, uzasadniając to tym, że pozostałe transakcję wykonano poza cyklem!? Odpisałem, że sprawę skierował em do KNF. Wkrótce się odegrali, gdyż odrzucony przelew tytułem spłaty karty kredytowej w ostatniej zakładce podstawił nr konta w Euro. I zamiast spłaconej karty kupiłem sobie Euro! Próba wyjaśnienia pod 19502 nic nie dała. Gdybym miał ograniczone środki miałbym nielada problem. Natychmiast napisałem reklamację, której po 3. dniach nawet nie jest zarejestrowana. Także znowu temat dla KNF i UOKiK. Będzie się działo. Cdn. Leszek z Piaseczna.