Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Byłem zadowolony z banku Alior a zwłaszcza z brokera indywidualnego oraz kantoru internetowego, ale do czasu. Obecnie jestem BARDZO niezadowolony. Bank kompletnie ignoruje problemy występujące w systemie takie jak np. nie dochodzenie przelewów do kontrahentów zagranicznych (ale prowizje pobrali), błędy w aplikacji, brak możliwości zmiany online hasła do logowania (to już skandal w czasach kiedy je należy zmieniać regularnie), itp, itd. Albo zatrzymali mi przelew, jak twierdzą przez błąd systemu, ale mnie o tym nie poinformowali !! poinformował mnie wkurzony kontrahent. Zgłaszanie do banku tych problemów jest marnotrawieniem czasu. Bank twierdzi że pracuje nad poprawkami w Biznes PRO. Ten cały BiznesPRO to jedna wielka porażka !! do tego ma masę błędów w działaniu. Jak może bank wprowadzić niedopracowaną aż tak aplikację ??