Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odkąd powstał nowy system, nie mogę się zalogować swoimi danymi z poprzedniego systemu. Dzwonię i dzwonię, zadają pytania sprzed ponad roku żeby mi ofiarować nowe hasło do konta (oczywiście człowiek nie żyje samym bankiem i nie pamięta wszystkiego) Po czym Pani za błędne odpowiedzi mi dziękuję i zaprasza mnie do oddziału, gdzie jestem za granicą i nie mam jak się tam dostać!!!! Nie biorą pod uwagę, że może ktoś mi się włamał na konto skoro nie mogę się zalogować! W d...ie taki bank! Teraz jak się zgłoszę do waszego oddziału to tylko i wyłącznie z rezygnacją z tego [Moderacja]