Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim można mieć do czynienia. Reklamację rozpatrują pół roku, co miesiąc dokładając 30 dni dodatkowych na rozpatrzenie, ze względu na "nietypową sprawę". Przydzielenie osoby do reklamacji trwało 4 miesiące, po przydzieleniu osoba ta nie odbiera telefonu. Jedna wielka żenada - nie polecam.

Komentarze (2)

użytkownik
~ JAN 23  •  2019-03-14
zgadzam sie z opinia poprzednika Jestem w nim z przeniesienia z BPH uzywam bardzo rzadko konta w tym banku Dzis trudnosci w logowaniu nie do pokonania telefon nie odpowiada A co ciekawe ze kiedys za przelew z jednego konta na druge w tym ze banku oplata wyniosla 8 pln JUTRO IDE SIE WYPISAC
użytkownik
~ Niezadowolony klient  •  2019-05-03
Najgorszy pseudobank z jakim miałem do czynienia kompetencje pracowników poza skalą ocen nie mogę uwierzyć ze można tak nisko upaść. Zamierzam napisać skargę do Komisji Nadzoru Bankowego.
dodaj komentarz +