Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Koszmarna obsługa klienta - ten bank nie liczy się z Waszą opinią! Wielokrotne boje stoczyłem z nimi o odpowiednie podejście do najbardziej błahych sytuacji. Naliczają opłaty po 400zł za wydawanie jednego oświadczenia, oprócz tego oczywiście opłata ryczałtowa 200zł na rok za obsługę umowy i formalności (która to opłata nie ma zastosowań do większości przypadków i całej bogatej "tabeli opłat"). Po wystawieniu takiej nieuzasadnionej opłaty czekają chwilę i pismo z windykacji (każde pisemko dodatkowa opłata 50zł) i tak w kółko. Także nie da się nawet z nimi wyjaśniać nieuzasadnionych opłat, można do sądu oczywiście iść ale mają pewnie to wliczone w koszta, a Ty się kliencie irytuj codzienną "współpracą" z tym pseudo bankiem. Nie polecam!!!

Komentarze (1)

użytkownik
~ Maria  •  2019-02-20
Zgadzam sie w 100%
dodaj komentarz +