Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank o specyficznej polityce. Nasyła firmy windykacyjne nie próbując nic wyjaśnić ani skontaktować się z klientem. Mało tego roszczenia dotyczą kredytu od którego odstąpiono. Mimo wyjaśnienia sprawy atakują telefonami i sms-ami, a po kolejnej interwencji tłumacząc się, że to wina systemu i wcale nikogo nie nękają. Całkowity brak profesjonalizmu, a co najważniejsze szacunku do klienta, traktują każdego jak oszusta. Odradzam jakikolwiek kontakt z tym bankiem. Nigdy nie zalegałem z żadnym kredytem tym bardziej oburza mnie podejście i forma kontaktu zarówno pracowników banku jak i firmy prawniczej którą się posiłkuje.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Maria  •  2019-02-20
Prosze sie nie przejmowac ta fikcyjna firma windykacyjana musza wyslac pismo poleconym a sprawe podac do sadu
dodaj komentarz +