Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Myślałam że zapłaciłam wszystkie raty pominęłam jedną... nie dostałam żadnej wiadomości powiadomienia pocztą telefonu smsa czegokolowiek! Po pół roku zadzwonili do mnie z windykacji ze mam 1dzien! Na spłatę bo pójdzie to na sprawę sądową! No po prostu jakieś kpiny! Jak można tak postąpić z klientem tym bardziej że zawsze miałam spłacane do przodu raty! W ogóle ten bank nie jest rzetelny. Zapłaciłam od razu jak się dowiedziałam ale juz bede widniała w bankach jako osoba która nie spłaca rat i nie beda chcieli mi dawać czegokolwiek na raty! Jak możecie tak postępować z człowiekiem brudzicie w papierach a wystarczył jeden telefon albo sms żeby powiadomić!

Komentarze (2)

użytkownik
~ Osoba 15  •  2019-03-05
Weś nie zapłać jednej raty to dostaniesz z 5 sms'ów oraz 10 telefonów dziennie z 3 różnych numerów, bank jest bardzo nękający odradzam jaką kolwiek współprace !
użytkownik
~ Anonim  •  2019-04-16
Tylko w tym przypadku nie było żadnej wiadomości ani telefonu od nich....
dodaj komentarz +