Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nowy system transakcyjny - bardzo duży MINUS! ------ Po wprowadzeniu nowego systemu transakcyjnego usunięto większość funkcji. Brak CYKLICZNYCH doładowań prepaid (w starym były). Żeby móc zrobić COKOLWIEK poza płatnościami i przeglądaniem historii trzeba wyrazić zgodę na marketing (RODO etc..). Domyślnie zgody są włączone, dostajecie regularne telefony etc. Jeżeli chcecie je wycofać, to tylko w oddziale - wtedy już od razu tracicie możliwość nawet OGLĄDNIĘCIA oferty lokat, kart, kredytów. Żeby móc zajrzeć do tych "luksusów" trzeba kliknąć "wyrażam zgodę". Pozostanie Wam tylko czekać na regularne telefony z banku. ------- ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!