Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
W Koszalinie brak kompetencji i wprowadzanie w błąd przez pracowników banku, a jak klient zorientowany to z arogancją odnoszą się do roszczeń, bo system, bo nie wiesz...dziwią się że nie pamiętasz umowy zawartej przed ponad 15 laty. Prosisz o możliwość zablokowania logowania do nowej bankowości internetowej, to zablokują stary dostęp....ot kompetencje. Po wejściu nowego oprogramowania bank przestał używać terminu saldo księgowe i saldo dostępne zamieniając je jednym terminem saldo, to może wprowadzać w błąd potencjalnego klienta. Nowa bankowość internetowa nieczytelna, nieintuicyjna, sprawiająca kłopoty. Nie polecam tego banku, sama po wielu latach odchodzę.