Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich napiszę krótko. Trzymajcie się z dala od tego banku są zakłamani, nie szanują klienta a wręcz kpią sobie z człowieka. Pracownicy infolinii to jacyś pajace którzy przez kilkadziesiąt minut przełącza ją między sobą telefon, ciągle twierdząc że daną sprawą zajmuje się kolega. Nie polecam splaciłem calom pożyczkę i nie chcę mieć z nimi do czynienia. Dno i jeszcze raz dno.

Komentarze (2)

użytkownik
~ ex ...  •  2019-02-14
Potwierdzam z całą stanowczością. Założenia lokaty można dokonać bez wizyty w banku ale jej likwidacji i zwrotu środków już nie !!! O dodzwonieniu się do banku i kolejnych (w moim przypadku czterech) przekierowaniach do konsultantów nie będę wspominał. Jednym słowem: złodziejskie praktyki.
użytkownik
~ Rozczarowana   •  2019-02-14
Zgadzam się w stu procentach
dodaj komentarz +