Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dramat !dawno nikt nie wyprowadził mnie z równowagi jak konsultantka tego banku! Przez zmiany systemu logowania ponad 70 letni człowiek nie może wykonać przelewu bankowego bo nie dochodzi kod aktywacyjny smsem i nie można się dostać do konta nie mówiąc o wykonaniu przelewu!! Niestety nie można tego naprawić telefonicznie ponieważ ten sam starszy człowiek nie pamięta jaki ma limit debetowy na koncie które zakładał z 8 lat temu! Weryfikacja nie powiodła się i konto telefonicznie zostało zablokowane. Teraz jedyne wyjście to odwiedzić oddział banku znajdujący się 30 km od miejsca zamieszkamia żeby móc korzystać na nowo z konta! Gdzie logika tych pytań weryfikacyjnych ja się pytam ? Teraz oczywiście zawiozę tatę do tego oddziału ale TYLKO PO TO ABY WYBRAĆ WSZYSTKIE PIĘNIĄDZE Z KONTA I JE PO PROSTU ZAMKNĄĆ I NIGDY NIE MIEĆ NIC WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM!!!!!