Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Punktem odniesienie jest tu najlepszy (moim zdaniem) bank w Polsce czyli Santander (dawniej BZ WBK). Dla mnie, Alior jest mocno w tyle jeśli chodzi o bankowość internetową- wygląd, funkcjonalność, klarowność. Drugi i ważniejszy punkt to polityka wobec klienta. jest najkrócej mówiąc IRYTUJĄCA poprzez wieczne przypominanie po wielokroć o terminie spłaty rat kredytu (telefoniczne i sms-owe) POMIMO że nigdy nie spóźniłem się ze spłatą jakiejkolwiek raty w którymkolwiek z kredytów. Co miesiąc dzwoni do mnie biedna pani z call center i musi wysłuchiwać że te telefony i smsy będąc bezprzedmiotowe i irytujące finalnie kończąc z moją odpowiedzią że "tak, spłacę rate w terminie". Jednakże muszę oddać, na plus dla Alior Banku że pracownicy w placówkach, działają na wysokim poziomie- są pomocni, zorientowani na klienta i proaktywni jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów czy spraw. To na zdecydowany plus.