Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie spotkałem jeszcze nigdy tak źle zorganizowanego banku. Ktoś wziął kredyt w Alior podając jako kontaktowy mój numer telefonu i od ponad pól roku ja dostaję informacje o zaległościach w spłacie kredytu. Byłem osobiście w palcówce banku i nikogo to nie obchodziło mimo, że chciałem złożyć pisemną informację. Skierowano mnie na infolinię, po trzech rozmowach telefonicznych z osobami, które przekierowywały mnie "gdzieś indziej" nikt nie potrafił połączyć mnie z kompetentnym pracownikiem. Zrezygnowałem i idę na policję... Uwaga - w tym banku tzw "kontakt" działa w jakimś dziwnym zakresie.. i w razie potrzeby jest nieużyteczny.