Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
BANK ALIOR TO ZENADA. Infolinia praktycznie nie isnieje , czas oczekiwania na telefonie godzina lub wiecej to norma. W oddziale ( Olsztyn ) tragedia czekanie 30 min lub wiecej. Do tego kompetencje ludzi pracujacych w banku sa na poziomie -1. odradzam stanowczo. W razie problemu czekaja cie nerwy i za kazdym razem beda mowic cos innego.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Robert  •  2019-01-30
Potwierdzam bardzo netatywna opinię o tym banku dla małych firm to typowe zdzierstwo za 3 dni zapłaciłem za konto ponad 200 zł a mieli policzyć za 3 dni przy likwidacji konta za wyłączenie wsztkich opcji zapłaciłem za za pełen pakiet na reklamacje zawsze to oni mieli racja nie polecam tego bank w skali naprawdę 10 punktów tylko 1 za to że był dostęp do internetu
dodaj komentarz +