Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Strasznie niekompetenta obsługa klienta. Od ponad 4 miesięcy próbuję wypłacić należne mi pieniądze z funduszu inwestycyjnego zmarłego członka rodziny (spadek). Panie z 2 placówek (Mysłowice i Sosnowiec) nie mogą się zgodzić, kto właściwie powinien taki wniosek ode mnie przyjąć Poskarżyłam się na ten chaos mailowo - dostałam odpowiedź po kolejnym mailu i po upływie miesiąca(!), że.... reklamację należy składać osobiście lub telefonicznie. Gdy w końcu ktoś przyjął ode mnie dokumenty, to potem dostałam decyzję odmowy wypłaty; z powodów uzasadnionych jedynie opinią bezimiennego Agenta (bez podstawy prawnej). Gdy po raz czwarty udałam się do drugiej placówki, to dowiedziałam się, że... jedyna pani, która może się tym zająć, jest obecnie na urlopie. Mieszkam za granicą Polski, nie mam kogo upoważnić do podpisywania moich dokumentów, zwłaszcza w tak czasochłonnej i niełatwej sprawie. Wyobraźcie sobie, jakim kłopotem dla mnie jest przyjeżdżanie do placówek Alior po kilka razy - po to, żeby i tak nic nie załatwić. I nawet nie mogę po prostu zapomnieć o Aliorze - bo oni MAJĄ MOJE PIENIĄDZE (ze spadku).