Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku. Założyłem konto na firmę - w reklamie 3x0zł. Okazało się po pierwszym miesiącu 15 zł za brak środków na koncie w wysokości 1500 zł. Na koncie - 15 zł . Ok wpłaciłem 1600 zł. Po drugim miesiącu znowu pobrali opłatę pomimo, że na koncie było ponad 1500 zł. Znowu -15zł. Wypłaciłem pieniądze. Konto trzymałem jeszcze 2 miesiące. Poszedłem do banku zamknąć konto. Miałem -30 zł na koncie. Pan poinformował mnie , że muszę wpłacić aby zamknąć konto. Wpłaciłem 50 zł bo zamknięcie konta to 30 dni więc policzyliby mi kolejne 15 zł. Myślę będzie 20 zł nadpłaty. Wpłaciłem, dostałem potwierdzenie po czym Pan mnie poinformował, że na koncie mam teraz 10 zł. Pytam się jak to możliwe? Posprawdzał, posprawdzał i mówi " a bo jeżeli Pan wpłaca gotówkę w placówce to płaci Pan prowizję 10 zł. Pytam się więc jak mam zamknąć konto? Wpłacę kolejne 5 zł to będę miał 5 zł na koncie .