Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dla mnie najgorszy bank jaki kiedykolwiek był na rynku. Wprowadzają zmiany potem do własnych środków dostać się nie można! Błąd techniczny! Żart jakiś! Chcesz wypłacić kasę należy bank poinformować z wyprzedzeniem o takim zamiarze! Mało tego na wizytę w oddziale na która każdorazowo zachęca konsultanty należy powiesić 1/2 dnia a bez niej i tak nic nie załatwisz a i najlepiej idź z laptopem bo potrafią odesłać cię do domu żebyś zrobił coś przez internet! Masakra. Infolinia dzwoni do Ciebie i proszę czekać haha Dramat