Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jest gorszy bank niż ten? Chyba nie. Nie udało mi się nawet zostać klientem tego banku. Oferują super kantor walutowy, no ale niestety w okolicy 30km pozamykali wszystkie oddziały (wieje biedą). Przez internet konta założyć nie mogę, bo non stop coś im nie gra. Weryfikacja przelewem - odrzucona. Ponoć dane się nie zgadzają. PONOĆ. Niestety wszystkie dane się zgadzają, także jakiś mózg nie potrafi dobrze czytać. Pokazywałem nawet dowód na kamerce - ot. taka dziwna forma weryfikacji. ODRZUCONO Z POWODÓD TECHNICZNYCH. Beka. Nie polecam tego banku, uciekać jak najdalej. Na infolinii siedze od pół godziny i co minute dostaje info: przewidywany czas oczekiwania poniżej 5-ciu minut. Po pół godziny jest już "POWYŻEJ 5-ciu minut". NIE POLECAM NAJSZCZERZEJ JAK MOGE.