Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa w banku wprowadza w błąd. Za każdą pierdola trzeba biegać osobiście do banku. Naliczaja niesłusznie opłaty, a na reklamację nie odpowiadają. Nie uznają pełnomocnictwa żony do mojego rachunku. Na infolinii czekałem 30 minut, więc zrezygnowalem. Po 10 latach uciekam z Aliora. Tak źle dawno nie było. Wszystko na nie, obrażanie klientów, wprowadzanie w błąd.

Komentarze (2)

użytkownik
~ długo w tym banku a teraz traktowana jak śmieć   •  2018-12-03
tak to prawda. w dodatku nie informują o rekompensatach które należą się klientom,
użytkownik
~ jp  •  2018-12-07
to prawda
dodaj komentarz +