Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa na infolinii, to jakiś żart! Drodzy Państwo stracicie klientów? czas oczekiwania to conajmniej 5 minut i to niezależnie od pory dnia. Kpina i nic więcej. Już kilka miesięcy temu zastanawiałam się nad zmianą Banku, ale teraz nie mam już co do tego żadnych wątpliwości. Trafiłam do Państwa tylko dlatego, że przejęliście inny bank. Ale tamten bank, to był BANK, a wy go tylko udajecie...

Komentarze (1)

użytkownik
~ grzegorz69  •  2018-11-21
Mam ten sam problem!!!
dodaj komentarz +