Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Żenująca kultura beznadziejności. Przekazują do windykacji zewnętrznej wydumany dług, pomimo iż wszystkie raty zostały spłacone prawie 3 lata temu, teraz im się ubzdurało aby windykacja zewnętrzna wydarła ode mnie jakieś 100 zł. Udało mi się dodzwonić do banku po kilkudziesięciu próbach. Konsultant banku wydziera się przez telefon, gdy próbuję wyjaśnić klarowną sytuację, po czym połączenie się urywa. Gdy ponownie chcę się skontaktować z Departamentem Windykacji, który powinien być czynny od godz 8 do godz.19 to okazuje się że o 15:30 mówi automat i połączenie się kończy. Infolinia to strata pieniędzy; czas oczekiwania nieustannie to kilka minut (mówi automat) i można czekać nawet cały dzień; to cud, że się dodzwoniłem. To jest bank - parodia banku. Odnoszę wrażenie, że to upadający bank.