Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim do tej pory mieliśmy do czynienia. Obsługa bezużyteczna, a o kontakcie z infolinią zapomnijcie. Wszędzie mikro opłaty i niekonkurencyjne ceny, w porównaniu do innych banków. Dezinformacja i niedopowiedzenia to u nich norma. Założyliśmy jedną lokatę inwestycyjną na dużą sumę, w której tylko straciliśmy. Mimo iż według ich publikowanych danych akcje na które były postawione pieniądze zarobiły - tak przynajmniej przekazują nowym klientom, których też chcą naciągnąć. Druga sytuacja to używanie karty za granicą. Gdyby nie to, że mieliśmy obcą walutę w gotówce to umarlibyśmy z głodu. Ich karty w żadnym kraju Unii Europejskiej nie są akceptowane, a w dodatku prowizja za nie okazała się nieporównywalnie droga z innymi bankami. Nie będę już wspominał o tym, że wypłacenie lub przelewanie innych walut niż PLN to zwykłe zdzierstwo. Transfery z tym bankiem to po prostu koszmar. Przestrzegam każdego kto szanuje swoje ciężko zarobione pieniądze i zdrowie przed tym "bankiem". Omijajcie jego placówki szerokim łukiem!