Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Chcialbym zwrocic uwagę klientom Alior Banku aby bardzo dobrze zapoznali sie z umowa a przede wszystkim z regulaminem kredytowym, na ktory bank bardzo czesto bedzie sie powolywal.Jakiekolwiek zmiany umowy Bank bedzie wysylal listami zwykłymi i nie bedzie go interersowac czy klient otrzymal przesylke czy nie.Jakiekolwiek sporne kwestie Bank bedzie ignorowal klienta, ignorowal zapisy umowy a wszelkie reklamacje rozpatrywal miesiac , dwa lub dłużej, nękając przy tym telefonami 5-7 razy dziennie.Moja sprawa po 7 miesicach pisania reklamacji nie przyniosla skutku a w chwili obecnej sprawą zajmuje się Komisja Nadzoru Bankowego, Zrzeszenie Banków Polskich, Urząd Ochrony Konsumentów. Ku przestrodze następnych klientów Alior Banku