Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Czytam opinie o większości banków, w celu zaczerpnięcia opinii już korzystających z ich usług ludzi... Tragedia ! Wszędzie te same komentarza ! Wszystko złe, najgorszy bank itd. wychodzi na to że, pieniądze najlepiej trzymać w śwince skarbonce ! Albo po prostu nie słuchać żali i manipulacji innych... Kierować się rozsądkiem i własną intuicją .

Komentarze (1)

użytkownik
~ Adam WAWA  •  2018-11-16
Moje doświadczenia: Alior Bank- tragedia- brak kompetencji ludzi z infolinii, reklamacje rozpatrywane chyba automatycznie na NIE, składasz reklamację na jakaś transakcje- odpowiadają o innej, brak możliwości kontaktu z jakimkolwiek działem oprócz obsługi klienta. Pomyłki wszędzie się zdarzają i po sposobie ich rozwiązania poznaje się dobry bank. Pozytywne- też był problem w Millenium, ale reakcja natychmiastowa, sami dzwonią z wyjaśnieniami, starają się pomóc. Jeśli chcesz żyć spokojnie omijaj Alior bo Ci nie pomogą nigdy...
dodaj komentarz +