Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
"Gratulacje" dla osoby, która wpadła na pomysł stworzenia nowego wyglądu internetowej obsługi konta. Czy stara wersja, która była czytelna komukolwiek przeszkadzała? Jedna wielka masakra.

Komentarze (3)

użytkownik
~ Janka  •  2018-10-31
Popieram. Masakra. Podczas przeglądania historii transakcji na karcie kredytowej , wyskoczyła mi prośba o potwierdzenie transakcji. Jakiej transakcji, przecież żadnej nie dokonywałam. A co ciekawsze, w międzyczasie "zniknęło" mi z konta ok. 4 tys.PLN. Bez autoryzacji, potwierdzenia sms-em, czegokolwiek. Po odczekaniu kilkunastu minut na połączenie się z infolinią otrzymałam informację, że pani nie może mi nic powiedzieć, ani w niczym pomóc " bo trwają prace serwisowe". W ciągu dnia, w południe!! Prace serwisowe!! Czy ich pogięło!!?? Jedynie co zrobiła, to przyjęła reklamację i kazała zadzwonić za godzinę. Jak tylko odzyskam dostęp do konta rezygnuję z tego banku.
użytkownik
~ Marcin  •  2018-11-01
zgadzam się
użytkownik
~ jeszcze klient  •  2018-12-07
POTWIERDZAM.Przez 8 lat korzystałem bez problemów ze starego, prostego,czytelnego systemu.Teraz z nowym , bez przerwy reklamy i problemy: a to rzekomo przekroczone limity przelewów,a to znaki jakieś-tylko jakie sygnalizują, a to tytuł przelewu im nie pasuje( za 4 razem wpisałem sondażowo d.pa murzyna i poszło/autentyczne/),a to sesję zamknie bez ostrzeżenia itd.itp.Na uwagi-reklamacje odpowiadają w stylu: dokładamy starań...prosimy o zrzuty (czego?-po fakcie ?)-chyba na premię dla partaczy.Zamiast jednego przelewu w 5min, musiałem podzielić na cztery,rzekomo przekroczone !! (nieprawda) limity.Co przy w/w przeszkodach zajęło ok.2godz. Nie daje się z tego korzystać.TOTALNA MASAKRA.Gdy już wyłączą STARY SYSTEM to koniec kontaktu z nieudacznikami.
dodaj komentarz +